Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CS0
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S06

АНКЕТНА КАРТА за организацията и удовлетвореността на потребителите от административното обслужване в Община Левски

Дата на публикуване: 24.07.2024
Последна актуализация: 24.07.2024

Обществените нагласи и очаквания на гражданите и бизнеса към общинската администрация при административното обслужване и необходимостта от подобряване на бизнес средата налагат преосмисляне на политиката в тази област. Общинската администрация функционира заради гражданите и бизнеса като осигурява качествено обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти за административно обслужване.Базирайки се на добрите европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.

Действията за измерване удовлетвореността на потребителите целят:

  • Общинската администрация да подобри достъпа до административните услуги и да повишава качеството им;
  • Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за административните услуги, необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
  • Да предостави на гражданите професионална консултация за документите, с които осигурява изпълнението на всяка административна услуга;
  • Да въведе механизми за надеждна обратна връзка с клиента;
  • Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
  • Да проучи и публикува оценките за удовлетвореност на клиентите;

Попълнените анкетни карти може да изпращате на e-mail: obshtina@oblevski.egov.bg

БЛАГОДАРИМ ВИ!

АНКЕТНА КАРТА (вариант 3) (.doc 61KB)
Дата на публикуване: 06.11.2024

АНКЕТНА КАРТА (вариант 2) (.docx 13KB)
Дата на публикуване: 24.07.2024

АНКЕТНА КАРТА (вариант 1) (.docx 56KB)
Дата на публикуване: 24.07.2024